Profesionální vybavení kanceláře na jedno „kliknutí“

Více než 20 let pomáháme firmám vybavit nové i stávající kancelářské prostory kancelářským nábytkem a sedacím nábytkem. Nabízíme profesionální přístup a zkušenosti z oboru. Každému projektu se věnujeme individuálně a jsme otevřeni jakýmkoliv nápadům. Kancelářské prostory vybavujeme kancelářským nábytkem především pro vás, pro efektivitu a pohodlí zaměstnanců. A pro vytvoření příjemného a ergonomického pracovního prostředí. Jsme #1 na vybavování kanceláří kvalitním ergonomickým nábytkem.

Jaký je postup vybavení kanceláře?

 

Vybavení kancelářským nábytkem

#1 Představa

V míste nových kanceláří se potkáte s našimi zkušenými projektanty. Projektant prostory zaměří a vše zakreslí. Společně proberete vaši představu o vybavení nových kanceláří kancelářským nábytkem. Zaměříme se na účel a využití pracovního prostoru. Rozdělíme prostor na zóny: vstupní prostory a recepce, pracovní prostory, kuchyň a prostory určené k relaxaci. Vybereme vhodný dekor kancelářského nábytku a potahové látky na kancelářské židle.

Návrh nové kanceláře

#2 Návrh

Zaměříme se na uspořádání a rozložení jednotlivých pracovních míst a oddělení. Navrhneme uspořádání pracovních míst s cílem maximálního využití prostoru. Naše zkušenosti z oboru kombinujeme s moderními trendy kancelářských sestav a kancelářského nábytku. Klademe důraz na ergonomii pracovních míst, soukromí a celkovou atmosféru pracovního prostředí.

Vizualizace kancelářského nábytku

#3 Vizualizace

Jakmile si návrh a uspořádání nových kanceláří odsouhlasíme, zhotovíme zdarma vizualizaci. Tato vizualizace pomůže k vytvoření lepší představy o uspořádání pracovního prostoru, vybraném barevném dekoru a rozmístění ostatních prvků kancelářského vybavení. V této fázi ladíme s klientem detaily a odpovídáme na otázky.

Realizace nových kanceláří

#4 Realizace

Zajistíme vybavení kanceláře podle domluveného návrhu a objednávky. Kompletní dopravu, manipulaci a odbornou montáž veškerého kancelářského nábytku a vybavení provádějí naši kvalifikovaní montážní technici. Doprava probíhá převážně našimi vozy, které jsou přizpůsobené pro bezpečný transport kancelářského nábytku

Nabízíme konzultaci ZDARMA, zanechte nám vzkaz

obchod@ergo-interier.cz

+420 241 485 79

Navrhneme originální, praktické a moderní uspořádání kanceláře, které přitáhne nové kvalifikované pracovníky a zlepší motivaci vašeho současného týmu. Využijeme efektivně dostupné prostory a vytvoříme pracovní prostředí, které poskytne vašim zaměstnancům potřebnou ergonomii, pohodlí a prostor pro maximální soustředění na práci. Navrhneme design podle moderních standardů a zrealizujeme interiér vašich kanceláří, ať už plánujete vybavit nové kanceláře nábytkem nebo rekonstrukci stávajících kancelářských prostor.

Reference a významné zakázky za rok 2023:

Vybavení kancelářským nábytkem
Návrh nové kanceláře
Vizualizace kancelářského nábytku
Realizace nových kanceláří
Realizace nových kanceláří
Realizace nových kanceláří
Realizace nových kanceláří
Realizace nových kanceláří

Spolehlivý partner na vybavení kancelářským nábytkem

Společnost ERGO INTERIER s.r.o. vybavila kancelářským nábytkem stovky firem, včetně úřadů a neziskových organizací. Dodáváme certifikovaný, kvalitní nábytek od ověřených českých výrobců. Jsme autorizovaným partnerem výrobců kancelářského nábytku Hobis, Vasa a Exner, a také sedacího nábytku a kancelářských židlí značek Rim, Antares, LD Seating a Alba.

Dodávaný kancelářský nábytek splňuje všechny bezpečnostní a pracovní normy. Kromě dodání a vybavení kanceláří nábytkem poskytujeme záruční i pozáruční servis, prezentaci a zapůjčení vybraných kancelářských židlí, odvoz a ekologickou likvidaci starého kancelářského nábytku a židlí.

Navrhnout kancelář zvládnete i sami

Pokud máte jasnou představu o Vaší budoucí kanceláři, můžete ZDARMA využít online 3D návrhář kanceláří a navrhnout si kancelář sami.