Často kladené otázky (FAQ)

Můžu zboží z objednávky vrátit?

Ano, pokud jde o skladové zboží, je možné ho do 14 dnů bez udání důvodů vrátit. Zboží označené jako zakázková výroba tj. zboží upravené na přání zákazníka, vrátit nelze. Více informací viz. obchodní podmínky.

 

Co dělat, když mi dorazí zásilka s poškozeným obalem?

Pokud obdržíte zásilku s poškozeným obalem, postupujte následovně:

1) Vyfoťte detailně obal v místě poškození. Fotek je lepší udělat více, případně se nabízí natočit video.

2) S řidičem přepravní společnosti sepište záznam o poškození zásilky (řidiči formulář vozí u sebe). V případě viditelného výrazného poškození zásilku nepřebírejte.

3) Zkontrolujte obsah balení a pokud je poškozené zboží uvnitř, vyfoťte poškozený díl.

4) Společně s dokladem o koupi (stačí sken nebo číslo faktury) zašlete fotografie na náš e-mail obchod@ergo-interier.cz

5) V nejbližším možném čase Vám zašleme nový náhradní díl nebo nové zboží.

 

Neprošla online platba. Jak mám objednávku uhradit?

Na email uvedený na objednádce Vám přijde email od platební bránky s odkazem, na kterém je možné online platbu či platbu kartou opětovat. Případně objednávku můžete uhradit převodem na náš účet 19-9132610207/0100. Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky.

 

Je možné domluvit přesný čas doručení?

Ne, bohužel to není v našich silách. Pokud je zboží doručované přepravní službou, neznáme rozvozový plán jednotlivých přepravních spolernočstí. Rozvozový čas je stanoven podle trasy rozvozového řidiče v den doručování. O stavu zásilky a orientačním čase doručení budete informováni e-mailem, případně sms zprávou. Je možné se domluvit na vhodnějším termínu přímo s řidičem či si enchat zásilku přesměrovat na nejbližší výdejní místo. 

V případě, že Vám objednávku doručujeme my, máme vlastní rozvozový a montážní plán a domlouváme termín dodání minimálně den dopředu. Ohledně času doručení se snažíme vyjít vstříc a je možné naplánovat závoz na konkrétní čas s ohledem na aktuální dopravní situaci. Po domluvě je doručení možné i ve večerních hodinách.

 

Donese mi řidič objednávku až domů?

Ne, přepravou se rozumí dodání zboží na dodací adresu. Přepravci mají na základě smluvních podmínek povinnost zboží dodat k prvním zamykatelným dveřím, což nezahrnuje výnos do patra a stím další manipulaci spojenou. Můžete se zkusit individuálně domluvit s řidičem , který Vám zásilku doručuje.

 

Když mi přepravce doručuje novou židli, odveze si tu starou?

Ne bohužel tuto službu přepravní společnosti (PPL, DPD, GLS atd.) nenabízejí. Pokud jste firma a poptáváte vybavení kanceláře nábytkem či židlemi, je možné do kalkulace zahrnout odvoz a ekologickou likvidaci starého kancelářského nábytku a židlí.

 

Bude zboží smontované?

Ne, většina zboží je pro bezpečnou přepravu rozložené v kartonu a vyžaduje montáž. Tuto službu nelze požadovat po řidiči, který Vám zásilku doveze. Montáž většiny zboží je velmi jednoduchá a podle přiloženého montážního návodu ji zvládnete během několika minut sami.

Pokud si přejete, zaqjistíme Vám kompletní odbornou montáž, včetně instalace na vámi určeném místě. Součástí služby je také odvoz obalů po montáži. Pokud máte zájem o montáž, kontaktujte nás. Cenu dopravy a práce technika Vám sdělíme na základě dodací adresy, typu a množství zboží.

 

Je možné si fyzicky prohlédnout vzorník látek / dekorů?

Ano, na naší prodejně máme k nahledénutí vzorníky potahových látek od všech výrobců. Na vystavených vzorcích židlí pak najdete nejprodávanější typy látek, síťovin a barevných dekorů.

 

Zvolil jsem osobní odběr, mohu si zboží ihned vyzvednout?

Ne, skladové zboží musíme k výdeji připravit. U vybraného typu zboží, především nadrozměrného, je třeba ho na prodejnu převézt ze skladu. Vyčkejte prosím vždy na výzvu k osobnímu odběru. Potřebujete upřesnit termín naskladnění? Kontaktujte nás.

 

Vím dopředu, že nebudu na adrese v době předpokládaného doručení, co mám dělat?

Pokud víte, že v předpokládaný termín dodání zboží nebudete na dodací adrese, můžeme dodání nasměrovat na jiný termín, který Vám bude více vyhovovat. Tuto informaci prosím napište do poznámky při objednávce.

Doručujete zboží i mimo ČR?

Ano, zboží Vám rádi doručíme do většiny zemí EU. Na dopravu mimo ČR se nevztahuje služby doprava zdarma a cenu dopravy bude individuálně naceněna v závislosti na dodací adrese.

 

Je možné si nechat navrhnout kancelář?

Ano, zdarma vám zpracujeme návrh vašich budoucích kanceláří a zašleme ho e-mailem včetně vizualizace pro lepší prostorovou představu. Při náročnější zakázce zaměříme prostory a navrhneme vhodné uspořádání pracovních míst a kancelářského nábytku. Součástí návrhu jsou vizualizace, výpis všech prvků kanceláře a cenová kalkulace včetně dopravy a montáže.

CHCI
10% SLEVU