Doprava Zdarma Sleva 5 %
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white
OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white

OFFICE PRO konferenční křeslo Merens Meeting white


Značka: OFFICE PRO

Kód produktu: 701

Jednací židle Merens Meeting vyniká svým kvalitním designovým provedením a moderním čalouněním. Židle je kombinovatelná s kancelářskou židlí Merens.
Šipka Nakonfigurujte si produkt nebo navštivte showroom

Barva

VYBRÁNO
OFFICE PRO Merens Meeting white BI 205 žlutá
VYBRÁNO
OFFICE PRO Merens Meeting white BI 203 zelená
VYBRÁNO
OFFICE PRO Merens Meeting white BI 204 modrá
VYBRÁNO
OFFICE PRO Merens Meeting white BI 202 červená
VYBRÁNO
OFFICE PRO Merens Meeting white BI 201 černá
Do 5 dní k odběru/expedici
Více kusů v externím skladu
5 812 5 521 Kč
4 563 Kč bez DPH

POPIS

DESIGN

Merens Meeting vyniká svým moderním designovým provedením. Důraz je zde kladen na nejmenší detaily, jež dotváří tento vizuální zážitek. Můžeme zmínit například elegantní až lehce organické napojení područek na opěrnou část a rozšiřující se opěrák, který nepochybně přispívá k pocitu stability a jistoty.

Jednací židle Merens Meeting může tvořit kombinaci s kancelářskými židlemi Merens (Merens, Merens SP, Merens Eco, Merens Eco SP) a to hlavně díky stejnému designu a materiálovému provedení.

KONSTRUKCE

Ergonomicky tvarovaná svařovaná kovová konstrukce je hlavní předností jednací židle Merens Meeting. Tato židle se řadí do kategorie židlí pérových, které umožní lehký průhyb při dosedu a působí velice elegantním a kompaktním dojmem. Sedací část je subtilní konstrukce plynule napojená na odlehčenou opěrací část jejíž konstrukce vytváří rám pro výplň samonosné síťoviny. Provedení područek je z kvalitního černého PVC. Kostra je dostupná v černé barvě.

MATERIÁL

Sedák jednací židle Merens Meeting je čalouněn z kvalitních potahových látek a pečlivě vybrané škály moderních barev. Opěrák je tvořen samonosnou pevnou síťovinou umožňující aeraci zad.

Jednací židle Merens Meeting splňuje certifikát státní zkušebny o shodě s ČSN EN 13761:2003 a ČSN EN 1022:2006.

PARAMETRY

Hmotnost 11,2 kg
Nosnost 120 kg
Šířka 60/48 cm
Výška 90 cm
Hloubka 50 cm
 

SPECIFIKACE

  • moderní design
  • možnost kombinace s kancelářskou židlí Merens
  • samonosná síťovina umožňující aeraci zad
  • čalounění sedáku z kvalitních látek moderních barev
  • nosnost až 120 kg
  • 3 roky záruka
  • certifikát státní zkušebny ČSN EN 13761:2003 a ČSN EN 1022:2006

ZÁRUKA

Nadstandardní záruka 3 roky.

DOPRAVA

Zboží Vám doručíme ZDARMA. Objednávku rádi dopravíme na libovolnou adresu v ČR. Dopravu k Vám zajistíme smluvní přepravní společností.

Židli si také můžete osobně převzít (ale i nezávazně vyzkoušet) v naší kamenné prodejně v Praze.

 Vyzkoušení a zapůjčení

Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně. Židle a některé další výrobky si můžete od nás také nezávazně a zdarma na několik dní zapůjčit a otestovat u vás doma, či ve firmě. Podmínkou je vlastní odvoz a složení vratné zálohy ve výši 50 % z ceny zapůjčeného vzorku v hotovosti na prodejně. Pokud se jedná o firmu, nemusíte k nám, ale za předem dohodnutých podmínek my přijedeme za vámi, židle přivezeme a odprezentujeme u vás a vybrané modely vám zapůjčíme k testování.

V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti testování či zápůjčky. U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na prodejně. V opačném případě je nutné, konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz

Otevírací doba

Pondělí 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Úterý 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Středa 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Čtvrtek 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Pátek 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30
Sobota zavřeno
Neděle zavřeno

Vyplněte Vaši žádost o testování nebo zapůjčeni

Vyberte prosím jednu z možností:

 Doprava

I. Osobní odběr

Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4. Osobní odběr objednávek z e-shopu je možný od pondělí do čtvrtka v čase od 16:00 do 18:00 hod. Jiné termíny odběru jsou možné po předchozí domluvě. 

II. Přepravní společnost

Pokud se na zboží nevztahují podmínky dopravy zdarma a nejedná se o nadrozměrné zboží nebo zboží na paletě, je účtován poplatek za dopravu 150 Kč s DPH (124 Kč bez DPH). Společnost Ergo Interier si vyhrazuje právo na výběr nejvhodnějšího přepravce podle typu objednaného zboží a služeb.

III. Doprava na paletě (nadrozměrné zboží)

Zboží je přepravováno na paletě. Cena dopravy je 660 Kč bez DPH (799 Kč s DPH). Na nadrozměrné zboží se navztahuje doprava zdarma. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat.

IV. Ergo Express

Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena doprava je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od skladu, dle tarifních sazeb.

tarif vzdálenost cena vč. DPH
T 1 do 20km 300 Kč
T 2 20 - 40 km 600 Kč
T 3 od 40 km 24 Kč/km

Doprava zdarma

Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR. Doprava ZDARMA se nevztahuje na nadrozměrné zboží nebo zboží, které je nutné přepravovat na paletě.

Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.

Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km. Při dopravě ZDARMA si dodavatel vyhrazuje právo na změnu dopravce


 Platba

I. Hotově nebo kartou na prodejně

Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.

II. Dobírkou

Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou, účtujeme poplatek 50 Kč vč. DPH (41 Kč bez DPH).

III. Platba bankovním převodem (sleva 2 %)

Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytunta sleva 2 % z ceny zboží. 

Platba na účet číslo: 19-9132610207/0100 (komerční banka).

Jako variabilní symbol úvádějte číslo objednávky (není-li uvedeno jinak). 

Sleva dvě procenta