Doprava Zdarma Sleva 5 %
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24

OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24


Značka: OFFICE PRO

Kód produktu: 199

Celosíťovaná kancelářská židle Sirius je určena pro náročnější uživatele a 24-hodinový provoz. Vyniká futuristickým designem, jednoduchým centrálním ovládáním a výbornou ergonomií.
Do 5 dní k odběru/expedici
Více kusů v externím skladu
20 981 19 932 Kč
16 473 Kč bez DPH

POPIS

Kancelářská židle Sirius je určena všem, kteří si potrpí na zajímavý design, kvalitní zpracování, skvělou ergonomii a pohodlí. Tato židle je nadstandartní variantou ke kancelářské židli Sirius vhodná pro 24-hodinový provoz.

Židle Sirius má výraznou odpruženou bederní oporu, která zajistí správné držení těla během sezení. Kostra židle je vyrobena z leštěného hliníku, což vynikne především v kombinaci s černou síťovinou.

Velice praktické u tohoto modelu jsou područky 4D z měkčeného polyuretanu, které umožňují i hloubkovou nastavitelnost, tím pádem nedochází ke kontaktu područek s hranou stolu.

Možnost nastavení hloubky sedáku ocení převážně osoby, které mají delší končetiny. Flexibilní bederní opěrku lze výškově nastavit pohybem celého opěráku nahoru a dolu. Hlavová opěrka lze nastavit výškově a natočit vpřed a vzad. Područky jsou měkčené velmi pohodlné a je možné je nastavit výškově, případně do stran.

Zkrátka Sirius je překvapivě komfortní kancelářská židle se sedákem a opěrákem čalouněným samonosnou síťovinou. Má Snadné a pohodlné ovládání všech funkcí. Díky nenápadným ovládacím páčkám synchronní mechanismus kancelářské židle Sirius umožňuje regulovat přítlak zad (lze jej zablokovat v 3 polohách).

PARAMETRY

Hmotnost 30,9 kg
Nosnost 150 kg
Šířka 69/49 cm
Výška 116-125 cm
Hloubka 50-56 cm
Rozměry obalu 87x64x58 cm
Hmotnost v obalu 35,9 kg

Zcela určitě oceníte velmi pohodlnou síťovinu, která umožňuje pohodlné usazení do židle. Opěrák lze nastavovat výškově a ve všech pozicích zajišťuje podporu blíže k pracovní ploše, která je praktická hlavně pro psaní na klávesnici.

Kolečkový kříž je hliníkový lesklý, na kterém není vidět pošlapání od zašpiněných bot, což je většinou nevýhoda černých křížů.

SPECIFIKACE

  • židle vhodná pro 24-hodinový provoz
  • originální dynamický a vzdušný design
  • synchronní mechanismus měnící souběžně polohu sedáku i opěráku
  • pohodlné nastavení výšky, hloubky a náklonu sedáku jednou páčkou
  • správné podepření nohou a polohu pánve
  • nastavení síly protiváhy opěráku dle hmotnosti uživatele proti nečekanému zhoupnutí
  • flexibilní ergonomická bederní opěrka
  • samonosná síťovina umožňující aeraci zad
  • výškově a úhlově nastavitelná hlavová opěrka
  • pogumovaná kolečka pro tvrdou podlahu i koberec
  • nadstandartní nosnost 150 kg
  • 3 roky záruka
  • certifikát státní zkušebny o shodě s ČSN EN 1335–1:2000 a ČSN EN 1335–2:2009

 ZÁRUKA

Nadstandardní záruka 3 roky.

 DOPRAVA

Zboží Vám doručíme ZDARMA. Objednávku rádi dopravíme na libovolnou adresu v ČR. Dopravu k Vám zajistíme smluvní přepravní společností.

Židli si také můžete osobně převzít (ale i nezávazně vyzkoušet) v naší kamenné prodejně v Praze.

 Vyzkoušení a zapůjčení

Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně. Židle a některé další výrobky si můžete od nás také nezávazně a zdarma na několik dní zapůjčit a otestovat u vás doma, či ve firmě. Podmínkou je vlastní odvoz a složení vratné zálohy ve výši 50 % z ceny zapůjčeného vzorku v hotovosti na prodejně. Pokud se jedná o firmu, nemusíte k nám, ale za předem dohodnutých podmínek my přijedeme za vámi, židle přivezeme a odprezentujeme u vás a vybrané modely vám zapůjčíme k testování.

V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti testování či zápůjčky. U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na prodejně. V opačném případě je nutné, konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz

Otevírací doba

Pondělí 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Úterý 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Středa 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Čtvrtek 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Pátek 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30
Sobota zavřeno
Neděle zavřeno

Vyplněte Vaši žádost o testování nebo zapůjčeni

Vyberte prosím jednu z možností:

 Doprava

I. Osobní odběr

Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.

Osobní odběr u nás máte zdarma.

Osobní odběr objednávek z e-shopu je možný od pondělí do čtvrtka v čase od 16:00 do 18:00 hod. Jiné termíny odběru jsou možné po předchozí domluvě telefonicky na 241 485 797. 

 

II. Přepravní společnost

Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes Ergo Express, je možné zvolit jednu z přepravních společností: FOFR nebo PPL.

Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.

Cena dopravy činí150 Kč s DPH. Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA

 

III. Doprava na paletě (nadrozměrné zboží)

Zboží je přepravováno na paletě přepravcem PPL Sprint. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz

Doprava zdarma

Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.

Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.

 

IV. Ergo Express

Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km. 

Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od skladu, dle tarifních sazeb.

tarif vzdálenost cena bez DPH
T 1 do 20km 300 Kč
T 2 20 - 40 km 600 Kč
T 3 od 40 km 24 Kč/km

 Platba

I. Hotově nebo kartou na prodejně

Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.

 

II. Dobírkou

Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 50 Kč s DPH (41 Kč bez DPH).

 

III. Platba bankovním převodem (sleva 2 %)

Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží

  • Platba na účet číslo: 19-9132610207/0100 (Komerční banka).
  • Jako variabilní symbol prosím uvádějte číslo objednávky (není-li uvedeno jinak). 
  • V případě platby předem 50 % s dopravou přepravní společností je účtována dobírka 50 Kč s DPH (41 Kč bez DPH).

 

IV. Platba on-line (sleva 2 %)

Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Službu zajišťuje Comgate. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.

Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.

Službu zajišťuje Comgate. 

 

Sleva dvě procenta

Webové stránky využívají k nezbytné funkčnosti a měření soubory cookies. Používáním stránek souhlasíte s použitím nezbytných a měřících cookies.

Udělíte nám prosím souhlas, s použitím cookies pro personalizaci reklam společností Google? Více informací...