Doprava Zdarma Sleva 5 %
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24
OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24

OFFICE PRO kancelářské křeslo Sirius Q24


Značka: OFFICE PRO

Kód produktu: 199

Celosíťovaná kancelářská židle Sirius Q24 je určena jen pro nejnáročnější uživatele a 24-hodinový provoz. Nosnost až 150 kg. Vyniká zpevněnou konstrukcí, jednoduchým centrálním ovládáním a výbornou ergonomií.
Skladem
Ihned k expedici
22 920 21 773  
17 994 Kč bez DPH

Videa


 POPIS

Židle Sirius Q24 je alternativa se zesílenou konstrukcí ke kancelářské židli Sirius. Varianta Sirius Q24 je vhodná pro 24-hodinový provoz nebo nosnost až do 150 kg.

Židle Sirius má výraznou odpruženou bederní oporu, která zajistí správné držení těla během sezení. Kostra židle je vyrobena ze zesílené konstrukce.

Velice praktické u tohoto modelu jsou područky 4D z měkčeného polyuretanu, které umožňují i hloubkovou nastavitelnost, tím pádem nedochází ke kontaktu područek s hranou stolu.

Možnost nastavení hloubky sedáku ocení převážně osoby, které mají delší končetiny. Flexibilní bederní opěrku lze výškově nastavit pohybem celého opěráku nahoru a dolu. Hlavová opěrka lze nastavit výškově a natočit vpřed a vzad. Područky jsou měkčené velmi pohodlné a je možné je nastavit výškově, případně do stran.

Zkrátka Sirius je překvapivě komfortní kancelářská židle se sedákem a opěrákem čalouněným samonosnou síťovinou. Sirius má snadné a pohodlné ovládání všech funkcí. Díky nenápadným ovládacím páčkám synchronní mechanismus kancelářské židle Sirius umožňuje regulovat přítlak zad (lze jej zablokovat v 3 polohách).

 PARAMETRY

Hmotnost 30,9 kg
Nosnost 150 kg
Šířka 64/49 cm
Výška 116-125 cm
Hloubka 50-56 cm
Rozměry obalu 87x64x58 cm
Hmotnost v obalu 35,9 kg

Zcela určitě oceníte velmi pohodlnou síťovinu, která umožňuje pohodlné usazení do židle. Opěrák lze nastavovat výškově a ve všech pozicích zajišťuje podporu blíže k pracovní ploše, která je praktická hlavně pro psaní na klávesnici

Kolečkový kříž je leštěný s povrchovou úpravou na kterém nejsou vidět stopy od bot (nevýhoda u černých křížů).

 SPECIFIKACE

  • židle vhodná pro 24-hodinový provoz
  • originální dynamický a vzdušný design
  • synchronní mechanismus měnící souběžně polohu sedáku i opěráku
  • pohodlné nastavení výšky, hloubky a náklonu sedáku jednou páčkou
  • správné podepření nohou a polohy pánve
  • nastavení síly protiváhy opěráku dle hmotnosti uživatele proti nečekanému zhoupnutí
  • flexibilní ergonomická bederní opěrka
  • samonosná síťovina umožňující aeraci zad
  • výškově a úhlově nastavitelná hlavová opěrka
  • pogumovaná kolečka pro tvrdou podlahu i koberec
  • nadstandardní nosnost až 150 kg
  • certifikát státní zkušebny o shodě s ČSN EN 1335–1:2000 a ČSN EN 1335–2:2009

 ZÁRUKA

Nadstandardní záruka 3 roky.

 DOPRAVA

Zboží Vám doručíme ZDARMA. Objednávku rádi dopravíme na libovolnou adresu v ČR. Dopravu k Vám zajistíme smluvní přepravní společností.

Židli si také můžete osobně převzít (ale i nezávazně vyzkoušet) v naší kamenné prodejně v Praze.

 Vyzkoušení a zapůjčení

Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně na Praze 4 - Kačerov. Židle a výškově stavitelný stůl Vám rádi odprezentujeme u Vás ve firmě a v případě zájmu zapůjčíme na pár dní k testování.

V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti prezentace u Vás ve společnosti v termínu, který Vám bude vyhovovat.

U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na showroomu. V opačném případě poprosíme konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz

Vyzkoušení a prezentace u Vás ve firmě

Rádi byste vyzkoušeli produkty ve firmě nebo poptáváte více kusů a nemáte cestu kolem? Za předem dohodnutých podmínek přijedeme za vámi a vybrané modely vám odprezentujeme a můžete si vyzkoušet jejich vlastnosti přímo u vás na pracovišti.

Otevírací doba

Pondělí 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Úterý 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Středa 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Čtvrtek 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Pátek 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30
Sobota zavřeno
Neděle zavřeno

Therapia pronájem

Therapia pronájem

Vyplněte Vaši žádost o testování nebo zapůjčeni

Vyberte prosím jednu z možností:

 Doprava

1. Osobní odběr

Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.

Osobní odběr u nás máte zdarma.

 

2. Přepravní společnost

Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes naší dopravu Ergo Express, je možné zvolit jednu z vybraných společností: PPL, DPD, GLS, TopTrans, Geis.

Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.

Cena dopravy činí 200 Kč vč. DPH u objednávek do 3000 Kč s DPH . Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA

 

3. Doprava na paletě (nadrozměrné zboží)

Zboží je přepravováno na paletě přepravcem DHL. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz

Doprava zdarma

Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.

Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.

 

4. Ergo Express

Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km. 

Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od prodejny / skladu, dle tarifních sazeb.

tarif vzdálenost cena bez DPH
T 1 do 20km 300 Kč
T 2 20 - 40 km 600 Kč
T 3 od 40 km 24 Kč/km

 Platba

1. Hotově nebo kartou na prodejně

Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.

 

2. Dobírkou

Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 100 Kč s DPH.

 

3. Platba bankovním převodem (sleva 2 %)

Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží

  • Platba na účet číslo: 19-9132610207/0100 (Komerční banka).
  • Jako variabilní symbol prosím uvádějte číslo objednávky (není-li uvedeno jinak). 
  • V případě platby předem 50 % s dopravou přepravní společností je účtována dobírka 100 Kč s DPH.

 

4. Platba on-line (sleva 2 %)

Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.

Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.

Službu zajišťuje Comgate. 

 

Sleva dvě procenta

Hledáte trochu jiný produkt?


 Proč nakupovat v Ergo Interieru?

Tradice
Tradice od roku 2003
Podporujeme české výrobce
Podporujeme české výrobce
Kamenná prodejna
Kamenná prodejna a showroom
Tradice
Doprava zdarma
Pro nákup nad 3000 Kč