Doprava Zdarma
ALBA pracovní židle Softy Asynchro
ALBA pracovní židle Softy Asynchro

ALBA pracovní židle Softy Asynchro


Značka: ALBA

Kód produktu: 28297

Výškově stavitelná pracovní stolička Softy z polyuretanové pěny. Asynchronní mechanika. Tři typy pístů, volitelné područky, posuv sedáku. Český výrobce.
 

 

Vyrobeno v České republiceVyrobeno v České republice

Autorizovaný prodejAutorizovaný prodejce

Šipka Nakonfigurujte si produkt nebo navštivte showroom

Ergonomický opěrák

VYBRÁNO
ALBA Softy Odolný polyuretan - snadno čistitelný

Materiál opěráku a sedáku

VYBRÁNO
ALBA Softy Ergonomiký opěrák s úchytem pro manipulaci

Posuv sedáku

VYBRÁNO
MAYER Uniq bez příslušenství
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle Posuv sedáku k Asynchro mechanice

Područky

VYBRÁNO
MAYER Uniq bez příslušenství
VYBRÁNO
ALBA Job P41 područky stavitelné s plastovými podloketníky
VYBRÁNO
ALBA Ergo 24 P44 Područky stavitelné s mekčenými podloketníky
VYBRÁNO
ALBA Job P44C Područky stavitelné s mekčenými podloketníky područky s chromovým tělem
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle pevné područky P24
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle pevné područky P08

Mechanika

VYBRÁNO
ALBA pracovní židle Asynchro 1MEA01 - nezávislé nastavení sklonu opěráku a sedáku

Píst

VYBRÁNO
ALBA pracovní židle Píst základní 1PIS01
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle Píst vysoký 1PIS04
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle Píst extra vysoký 1PIS05

Kruhová opora nohou

VYBRÁNO
MAYER Uniq bez příslušenství
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle Aretační kruhová opora

Kříž

VYBRÁNO
ALBA pracovní židle plochý nylonový Ø 600 mm 1BAS01
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle plochý hliníkový leštěný Ø 640 mm 1BAS11
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle plochý hliníkový černý Ø 640 MM 1BAS12
VYBRÁNO
ALBA Piera Ocelový chromovaný kříž Ø 640 mm+ černý píst

Kolečka / kluzáky

VYBRÁNO
ALBA pracovní židle kolečka na měkké povrchy (Ø 50 mm)
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle kolečka na tvrdé povrchy (Ø 50 mm)
VYBRÁNO
ALBA pracovní židle kluzáky 1KLU01
Dodání 2-4 týdny
Zakázková výroba
5 577  
4 609 Kč bez DPH

 POPIS

Pracovní stolička Softy určená zejména do dílen, průmyslových provozů, laboratoří, výrobních závodů, učeben a provozů, kde jsou kladeny nároky na stabilitu a zejména snadnou omyvatelnost.

Ergonomicky tvarovaný sedák a opěrák je z velmi odolné polyuretanové pěny s protiskluzovou úpravou, která je nenáročná na údržbu.

Stolička Softy Asynchro je osazena asynchronní mechanikou, která umožňuje individuální nastavení sklonu sedáku a opěráku nezávisle na sobě. K této mechanice je možné zvolit i posuv sedáku pro individuální nastavení hloubky sezení.

Základní varianta stoličky je se standardním židlovým pístem bez aretačního kruhu na podporu nohou, s nylonovým černým křížem a bez područek, zvolit lze područky pevné či výškově stavitelné.

Ke stoličce Softy je možné vybrat tři typy pístů pro optimální výšku sezení pro práci. Židlový píst nabízí výšku sezení 42 - 55 cm, vysoký píst 48 - 67 cm a extra vysoký pak 58 - 84 cm.

Kolečka pro měkké nebo tvrdé podlahy lze vyměnit za plastové kluzáky.

 

 PARAMETRY

Šířka sedáku 49 cm
Hloubka sedáku 45 cm
Výška sedu se základním pístem 42 - 55 cm
Výška sedu s vysokým pístem 48 - 67 cm
Výška sedu s extra vysokým pístem 58 - 84 cm
Výška židle se základním pístem 78 - 95 cm
Celková šířka/hloubka židle 60 cm
Nosnost 120 kg
Hmotnost 12 kg

 VÝHODY

  • sedák a opěrák z polyuretanové pěny
  • volba třech typů pístu
  • volitelné područky
  • posuv sedáku
  • asynchronní mechanika

 ZÁRUKA

Záruka 2 roky.

 DOPRAVA

Zboží Vám doručíme ZDARMA. Objednávku rádi dopravíme na libovolnou adresu v ČR. Dopravu k Vám zajistíme smluvní přepravní společností.

Zboží si také můžete vyzvednout osobně u nás na showroomu v Praze.

 Vyzkoušení a zapůjčení

Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně na Praze 4 - Kačerov. Židle a výškově stavitelný stůl Vám rádi odprezentujeme u Vás ve firmě a v případě zájmu zapůjčíme na pár dní k testování.

V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti prezentace u Vás ve společnosti v termínu, který Vám bude vyhovovat.

U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na showroomu. V opačném případě poprosíme konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz

Vyzkoušení a prezentace u Vás ve firmě

Rádi byste vyzkoušeli produkty ve firmě nebo poptáváte více kusů a nemáte cestu kolem? Za předem dohodnutých podmínek přijedeme za vámi a vybrané modely vám odprezentujeme a můžete si vyzkoušet jejich vlastnosti přímo u vás na pracovišti.

Otevírací doba

Pondělí 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Úterý 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Středa 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Čtvrtek 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00
Pátek 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30
Sobota zavřeno
Neděle zavřeno

Therapia pronájem

Therapia pronájem

Vyplněte Vaši žádost o testování nebo zapůjčeni

Vyberte prosím jednu z možností:

 Doprava

1. Osobní odběr

Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.

Osobní odběr u nás máte zdarma.

 

2. Přepravní společnost

Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes naší dopravu Ergo Express, je možné zvolit jednu z vybraných společností: PPL, DPD, GLS, TopTrans, Geis.

Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.

Cena dopravy činí 200 Kč vč. DPH u objednávek do 3000 Kč s DPH . Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA

 

3. Doprava na paletě (nadrozměrné zboží)

Zboží je přepravováno na paletě přepravcem DHL. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz

Doprava zdarma

Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.

Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.

 

4. Ergo Express

Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km. 

Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od prodejny / skladu, dle tarifních sazeb.

tarif vzdálenost cena bez DPH
T 1 do 20km 300 Kč
T 2 20 - 40 km 600 Kč
T 3 od 40 km 24 Kč/km

 Platba

1. Hotově nebo kartou na prodejně

Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.

 

2. Dobírkou

Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 100 Kč s DPH.

 

3. Platba bankovním převodem (sleva 2 %)

Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží

  • Platba na účet číslo: 19-9132610207/0100 (Komerční banka).
  • Jako variabilní symbol prosím uvádějte číslo objednávky (není-li uvedeno jinak). 
  • V případě platby předem 50 % s dopravou přepravní společností je účtována dobírka 100 Kč s DPH.

 

4. Platba on-line (sleva 2 %)

Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.

Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.

Službu zajišťuje Comgate. 

 

Sleva dvě procenta

 Proč nakupovat v Ergo Interieru?

Tradice
Tradice od roku 2003
Podporujeme české výrobce
Podporujeme české výrobce
Kamenná prodejna
Kamenná prodejna a showroom
Tradice
Doprava zdarma
Pro nákup nad 3000 Kč